Zadowolenia klientów
Klienci cenią jakość i niezawodność naszych usług
Dostępność serwisu i części
Szybka reakcja i stały dostęp do części
Zaangażowania w rozwój
Naszą siłą jest rozwój – ludzi, wiedzy i możliwości.
Agro Sznajder WKP
Sprawdzone rozwiązania, które wybierają rolnicy
W Agro Sznajder WKP stawiamy na realne wsparcie – od zakupu po serwis. Działamy szybko, skutecznie i z pełnym zaangażowaniem. Znamy potrzeby rolników, bo jesteśmy blisko ich codziennej pracy. Zaufanie budujemy przez jakość, dostępność i uczciwe podejście.
Cruiser 5 - 7 XL
Perfekcjonista od przygotowania łoża siewnego przy rozstawie śladów wynoszących 16 cm i wstępnie naprężonymi zębami sprężynowymi Horsch dla optymalnego utrzymania głębokości roboczej.
- Intensywne mieszanie resztek pożniwnych dzięki 6-belkowej konstrukcji ramy
- Całopowierzchniowe podcinanie ścierniska
- Doskonałe wyrównanie powierzchni
- Produkcja gleby drobnogruzełkowatej w łożu siewnym
Cruiser 5 - 7 XL
Cruiser doskonale miesza i rozprowadza resztki pożniwne dzięki 6-belkowej budowie. Prześwit przy zębie wynosi 700 mm, co pozwala na wpracowanie dużych ilości resztek pożniwnych. Głębokość robocza jest łatwo regulowana za pomocą przednich kół podporowych i wału – opcjonalnie także w pełni hydraulicznie i wygodnie z kabiny. Cruiser XL to 6-belkowy specjalista do płytkiej i średnio głębokiej uprawy, zarówno w przypadku uprawy ścierniska, jak i przygotowaniu łoża siewnego. Cruiser XL jest dostępny w szerokościach roboczych od 5 m do 7,5 m. W połączeniu z horschowskimi zębami sprężynowymi schowanymi w ramie i wstępnie naprężonymi posiada siłę odchyłu wynoszącą 150 kg, co gwarantuje dokładne zachowanie głębokości roboczej. Kultywator ten można wyposażyć we wszystkie cztery warianty redlic, dzięki czemu nadaje się na każdą porę roku. Do wyboru są lemiesze o szerokości 5 cm, 8 cm i 10 cm z lub bez zwmocnienia twardym metalem oraz lemiesze skrzydełkowe o szerokości 20 cm – te również można otrzymać z lub bez wzmocnienia twardym metalem. Podwozie modeli Cruiser 5 i 6 XL znajduje się za polem zębów, przed narzędziami wyrównującymi. Podwozie z dużymi oponami służy zarówno do transportu drogowego, jak i do zawracania na uwrociach. 7 XL jest zakręca na wale, chroniąc glebę. Dzięki temu na uwrociu ciężar maszyny rozkłada się równomiernie na całą szerokość roboczą. Przemyślana kinematyka podwozia zapewnia zarówno duży prześwit w pozycji podniesionej, jak i bezpieczne opuszczanie opon po pracy w pozycji opuszczonej. Położenie podwozia jest tak dobrane, aby zapewnić dobrą zwrotność w polu i wysoki komfort jazdy po drogach. Cruiser XL jest wyposażony w pełni zintegrowany wzmacniacz mocy uciągu, który pozwala optymalnie wykorzystać siłę uciągu i przenieść ją na glebę, tak by podczas pracy masą 1200 kg stale naciskać na tylną oś ciągnika. Uruchamiany jest prosto dzięki przełączeniu na bezciśnieniową pracę jednostki sterującej do podnoszenia i opuszczania – bez dodatkowych jednostek sterujących lub cylindrów.
Dane techniczne
| Parametr | 5 XL | 6 XL | 7 XL |
|---|---|---|---|
| Szerokość robocza (m) | 5,00 | 5,96 | 7,49 |
| Szerokość transportowa (m) | 2,99 | 2,99 | 2,99 |
| Wysokość transportowa (m) | 3,30 | 3,70 | 3,99 |
| Długość (m) | 10,21 | 10,21 | 10,50 |
| Obciążenie osi (kg) | 4950–6300 | 5600–7000 | 6800–8300 |
| Obciążenie wspornikowe (kg) | 850–1350 | 850–1500 | 1200–1900 |
| Opony kół podporowych | 400/60–15.5 | 400/60–15.5 | 400/60–15.5 |
| Opony podwozia jezdnego | 550/45–22.5 | 550/45–22.5 | 445/65–22.5 |
| Ilość zębów (szt.) | 33 | 39 | 49 |
| Odległość między zębami (cm) | 92 | 92 | 92 |
| Odstęp między śladami (cm) | 15,3 | 15,3 | 15,3 |
| Maks. głębokość robocza (cm) | 15 | 15 | 15 |
| Wysokość ramy (mm) | 600 | 600 | 600 |
| Sterowanie (DA) | 2 (+1 z hydr. głębokości) | 2 (+1 z hydr. głębokości) | 2 (+1 z hydr. głębokości) |
| Zapotrz. mocy (kW/KM) | 145–220 / 200–300 | 205–295 / 280–400 | 290–395 / 390–530 |
| Zaczep z uchem i kulą (mm) | Ø 42 lub 51 | Ø 42 lub 51 | Ø 42 lub 51 |
| Dyszel z głowicą kulową | K 80 | K 80 | K 80 |
| Łączenie na dolny zaczep | Kat. III/III–III/IV–IV/IV | Kat. III/III–III/IV–IV/IV | Kat. III/III–III/IV–IV/IV |
Systemy wałów:
- Podwójny wał RingFlex
- Podwójny wał RollPack
- Wał SteelFlex
- Wał OptiCover Ø 30 cm
- Wał RingFlex
- Wał SteelDisc
- Wał OptiRoll
Jesteś zainteresowany ofertą?
Nie przegap tej okazji – wypełnij krótki formularz.